Известие

Collapse
No announcement yet.

Прегрях си жестоко спирачките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Бе, много ми е интересно, едни дискове едно спиране ли са направени да издържат? В случая, даже, май не са издържали и толкова. Значи, караш, караш, налага ти се да спреш веднъж и после ги сменяш! Това ли е нормалната ситуация? Аз нямам много познати, които си носят резервни дискове в багажника, за да си ги сменят, след като им се наложи да спират.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
      Бе, много ми е интересно, едни дискове едно спиране ли са направени да издържат? В случая, даже, май не са издържали и толкова. Значи, караш, караш, налага ти се да спреш веднъж и после ги сменяш! Това ли е нормалната ситуация? Аз нямам много познати, които си носят резервни дискове в багажника, за да си ги сменят, след като им се наложи да спират.
      Тея спирачки не са изчислени за спиране от 200 до 0 за секунди,знаеш какви са спирачните дискове на спортните автомобили.Тези алфи колкото и спортна визия,дух и сърце да имат не са предвидени да се карат като Ламбота,та се радвайте че са издържали.
      ПС:Стоманата при 600 градуса почервенява при 1300 се топи(данни по спомен,не 100% точни)
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

      Comment


      • #18
        Аз не си спомням някъде по книжките с инструкции да съм чел: " Тая кола дига 180, ама после спиране няма!". Все пак, това е една съвсем нормална ситуация. Не казвам, че е ежедневие, но, все пак! В германия се кара кой-колкото може. А задръстванията по магистралите са нещо обичайно. Не мога да се съглася, че след всяко настъпване до ламарината и спиране зад предната кола, която е в задръстването, хората тичат веднага да си сменят дисковете. Пък там са и по-скъпи тези работи, особено услугите. Нещо не мога да се примиря, че това е нормалното положение.
        Виж, да се пуснеш на писта и газ-спирачки, газ-спирачки, тогава е друго. Макар че, при едно планинско каране също се получава такъв ритъм, но да кажем, че не е същото -по-разтоварено е и не е спи такива скорости. Изгарянето на дисковете не е чак такова ежедневие. То излиза, че тези дискове са ебати халвата!
        Last edited by Panchev; d.m.y г., 13:15.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
          Аз не си спомням някъде по книжките с инструкции да съм чел: " Тая кола дига 180, ама после спиране няма!". Все пак, това е една съвсем нормална ситуация. Не казвам, че е ежедневие, но, все пак! В германия се кара кой-колкото може. А задръстванията по магистралите са нещо обичайно. Не мога да се съглася, че след всяко настъпване до ламарината и спиране зад предната кола, която е в задръстването, хората тичат веднага да си сменят дисковете. Пък там са и по-скъпи тези работи, особено услугите. Нещо не мога да се примиря, че това е нормалното положение.
          Виж, да се пуснеш на писта и газ-спирачки, газ-спирачки, тогава е друго. Макар че, при едно планинско каране също се получава такъв ритъм, но да кажем, че не е същото -по-разтоварено е и не е спи такива скорости. Изгарянето на дисковете не е чак такова ежедневие. То излиза, че тези дискове са ебати халвата!
          Нали не си вярваш, че германците карат с 200 и хоп - задръстване?
          Такива верижни ще има, че няма да стигнат линейките
          Колкото до спирачките - от 180 до 0 е страхотно натоварване! Ако дисковете са били износени, напълно нормално е да ги изкриви, да прегрее накладки или да спука дори някой от тях!
          Един колега по-горе спомена за подобни скорости - дай боже да не се случва на никой
          Затова винаги спирачки, окачване и управление трябва да са в изрядно техническо състояние, защото никой не знае кога ще изпадне в дадена ситуция
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
            Ако дисковете са били износени, напълно нормално е да ги изкриви, да прегрее накладки или да спука дори някой от тях!
            Е това имах и за предвид! Това може да се случи ако дисковете са били с дебелина 4мм, което не е нормално. Ако е била изправна системата, едно такова спиране не би трябвало да се отрази по никакъв начин.
            Що се отнася за Германия - ами карал съм там и са ме возили достатъчно. В началото ми се взимаше акълът когато шофьорът скачаше на спирачките в момента, в който видеше пред себе си червени стопове, които на мен ми изглеждаха много далечни. При скоростта, с която караше, изобщо не бяха толкова далеч, колкото си мислех. Но ако се возиш с 200 и след завоя видиш спрели/спиращи коли, няма друг начин за спиране, освен този. Затова и на новите автомобили при такова спиране им се включват аварийните. А за верижните катастрофи по аутобаните всички сме чели и гледали.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              Колкото до спирачките - от 180 до 0 е страхотно натоварване! Ако дисковете са били износени, напълно нормално е да ги изкриви, да прегрее накладки или да спука дори някой от тях!
              Абсолютно вярно - кривят се като стой та гледай. Потвърждавам от собствен опит. Дисковите беха Ricambi плътни, а накладките TEXTAR. За секунди станаха на халва и то гарантирам за истински, а не ментета. При смяната сложих апарати и дискове от двойка. Засега всичко е ок
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #22
                Панчев,стига глупости !
                180 - 0 км/ч и аз съм го правил на 156 и естествено хвърлих дискове и накладки. Ако дисковете са загряли и спреш така ще хвърлиш само накладки.
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • #23
                  Пауъра бил нотинг без контрол.....голямо мото, аз затва със сичко мога да направя компромис, но със спирачките никога......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    дисковете са си износени. тва го забелязах като е купих. преди пак от 180 спирах ама не екстремно но тогава почнаха да свират при спиране. обаче миналия ден просто ги напрайх пепел. не виждах края на пистата щото беше леко на нагорнище и изведнаш кат видях края и са оказа че има място колкото да почна да спирам веднага. поне си взех поука.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                      Панчев,стига глупости !
                      180 - 0 км/ч и аз съм го правил на 156 и естествено хвърлих дискове и накладки. Ако дисковете са загряли и спреш така ще хвърлиш само накладки.
                      Е не ми е ясно как така...Аз до сега съм спирал най малко 10 пъти от 160-200 до почти 0 и всико си е наред...Незнам вие как от едно спиране и айде всичко за хвърляне...незнам ...
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Е не ми е ясно как така...Аз до сега съм спирал най малко 10 пъти от 160-200 до почти 0 и всико си е наред...Незнам вие как от едно спиране и айде всичко за хвърляне...незнам ...
                        дай да ти покажа

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Е не ми е ясно как така...Аз до сега съм спирал най малко 10 пъти от 160-200 до почти 0 и всико си е наред...Незнам вие как от едно спиране и айде всичко за хвърляне...незнам ...
                          Е твойте на 2,4 Jtd са малко по издържливи защото са "нарязани" и по лесно се охлаждат.
                          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                            дисковете са си износени. тва го забелязах като е купих.
                            -Значи ето каква е причината!
                            Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                            преди пак от 180 спирах ама не екстремно но тогава почнаха да свират при спиране.
                            -Изкривили са се от нагряване и от това, че са били тънки!
                            Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                            обаче миналия ден просто ги напрайх пепел. не виждах края на пистата щото беше леко на нагорнище и изведнаш кат видях края и са оказа че има място колкото да почна да спирам веднага. поне си взех поука.
                            -При скачането върху спирачките с криви дискове, триенето не е върху цялата площ, а само на изпъкналите места от диска. В резултат на което дисковете се нагряват екстремно, но само на местата, в които има триене. В тях те прегряват и се кривят като макарони. Не знам дали някои хора ще се съгласят с това мнение, но за мен така са се развили нещата! Причината за тази случка са износените дискове. А, теорията с дискове за еднократна употреба е, меко казано, смешна!

                            Comment


                            • #29
                              Добре ,че не си се отрепал батка мани ги дисковете ще дадеш некви 200 лева ама си жив поне .
                              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                              Ramstein - Benzin
                              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                                Е твойте на 2,4 Jtd са малко по издържливи защото са "нарязани" и по лесно се охлаждат.
                                Абе нарязани те...нормални са си...Ама са си от Италия и си дойде така, не са някакви ментаци купени от тук
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X